خبرگزاری کار ایران

تکمیل و بهره برداری از مسیر ویژه دوچرخه بلوار نماز در بهار ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۰۸۲

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از تکمیل و بهره برداری از مسیر ویژه دوچرخه بلوار نماز در بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، هادی عطارزاده طوسی با بیان این مطلب، اظهار کرد: بر اساس مطالعات انجام شده در سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص شبکه مسیرهای دوچرخه مشهد، احداث مسیر ایمن در بولوار نماز  در قسمت های باقیمانده، از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طول کل بولوار نماز حدفاصل بلوار هاشمیه تا بولوار شهید ناصری به صورت رفت و برگشت حدود ۱۰ کیلومتر بوده که ۲ کیلومتر آن در سال های قبل احداث شده است و در سال جاری ضلع جنوب تحت پیمانکاری سازمان عمران و ضلع شمال تحت پیمانکاری شرکت بنیان قوام ارگ با نظارت عالیه سازمان ترافیک در حال انجام است که تا اواخر فصل بهار به بهره برداری خواهد رسید. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: هدف ما در سال جدید پیوستگی مسیرهای دوچرخه خواهد بود که با تکمیل این مسیر، اتصال پارک خورشید تا میدان شهدا از مسیرهای بلوار نماز، بلوار شهید کاوه، بلوار شهید منتظری، خیابان احمدآباد، خیابان دانشگاه ، خیابان ابن سینا شرقی، بلوار شهید چمران و خیابان سعدی برقرار خواهد شد.

گفتنی است که پروژه احداث مسیرهای ویژه دوچرخه با هدف و شعار توسعه حمل و نقل پاک و با نظارت، طراحی و مدیریت سازمان حمل و نقل و ترافیک در سطح معابر شهر مشهد به انجام میرسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز