خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان:

13 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۰۷۰

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی قزوین تخریب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پرویز عبدی با اشاره به آزادسازی اراضی کشاورزی در قزوین گفت: 2 هکتار از زمین‌های زراعی و باغی باراجین و شفیع آباد قزوین که تغییر کاربری غیر مجاز داشتند آزاد سازی شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در پی آزادسازی این اراضی، ۱۳ مود ساخت و ساز غیرمجاز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب شد.

 وی ابراز کرد: ساخت و سازهای انجام شده در اراضی یاد شده شامل فنس کشی، اتاقک و دیوارکشی بود که به شکل غیرمجاز و بدون اخذ مجوز از امور اراضی از سوی سودجویان ایجاد شده بود.

این مسئول افزود: هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی به موجب قانون ممنوع است و متقاضیان پیش از هرگونه اقدام باید از شرایط لازم برای تغییر کاربری برخوردار بوده و درخواست خود را در این زمینه به مدیریت امور اراضی ارائه کنند.

عبدی گفت: اراضی کشاورزی در کشور ما محدود است و در راستای تامین امنیت غذایی باید از آن‌ها صیانت کرده و از خرد شدن و تغییر کاربری آن‌ها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز