خبرگزاری کار ایران

معاون ثبت احوال استان خبر داد:

انتظار یک میلیون نفر از مردم خراسان رضوی برای دریافت کارت ملی هوشمند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۰۴۸

معاون اداره‌کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت این استان هم‌اینک در نوبت صدور کارت هوشمند ملی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا محسنی معاون فناوری اطلاعات و آمارهای جمعیتی اداره‌کل ثبت احوال خراسان‌ رضوی گفت: چهار میلیون و ۷۷۱ هزار نفر در استان خراسان رضوی واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.

او افزود: ۹۸.۵ درصد از شهروندان خراسانی واجد شرایط تاکنون اقدام لازم برای دریافت کارت هوشمند ملی را انجام داده‌اند.

معاون اداره‌کل ثبت احوال خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون برای سه میلیون و ۴۷۰ هزار نفر در این استان کارت هوشمند ملی صادر شده است.

محسنی بیان کرد: شمار افرادی که تاکنون در خراسان رضوی کارت هوشمند ملی دریافت کرده‌اند معادل ۷۳.۸ درصد از کل جمعیت متقاضیان است.

او به طولانی شدن مدت انتظار شهروندان برای دریافت کارت هوشمند ملی اشاره و تصریح کرد: تاخیر در صدور کارت هوشمند ملی و طولانی شدن مدت انتظار برای دریافت آن، مربوط به وضعیت کشور و مشکلات موجود در زمینه تامین کارت خام است.

معاون اداره‌کل ثبت احوال خراسان رضوی تاکید کرد: گرچه شرکت‌های داخلی موفق به تولید کارت خام هوشمند ملی شده و در حال تولید و عرضه آن هستند، اما حجم این تولید وابسته به بودجه و هزینه‌ها است.

محسنی اظهار کرد: سازمان ثبت احوال ظرفیت صدور ۲.۵ میلیون قطعه کارت ملی هوشمند را در هر ماه دارد.

او افزود: صدور کارت ملی هوشمند از سوی سازمان ثبت احوال، در صورت تامین کارت خام با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز