خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

جاری شدن زاینده رود یک مطالبه عمومی است/هیات عالی نظارت مراقب گزارش‌های کذب و غیر واقعی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۸۷۱

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جاری شدن آب در بستر زاینده یک مطالبه عمومی از سوی همه شهروندان است و نباید صرفا به مطالبه مردم شرق اصفهان تقلیل پیدا کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی اظهار داشت: یکی از مسائلی که در شهر اصفهان مورد دل نگرانی شهروندان است جاری شدن آب در بستر زاینده رود بوده و یک مطالبه عمومی از سوی همه شهروندان است و این مطالبه همچنان باید ادامه یابد و نباید این مطالبه در استان اصفهان صرفا به مطالبه مردم شرق اصفهان تقلیل پیدا کند.

وی ادامه داد: دغدغه همه مردم استان اصفهان جاری شدن آب در بستر زاینده رود است و همه مردم دغدغه مند و پیگیر هستند و باید طرح های مصوب تامین آب اعم از شرب و کشاورزی دنبال شود و مطالبه گری مردم به حق است و البته در کنار آن صرفه جویی نیز اهمیت بالایی دارد.

نصر اصفهانی با بیان اینکه با آب موجود و اگر بنا باشد آب زاینده رود هم باز باشد نیازمند صرفه جویی هستیم، گفت: در سال های تر سالی نیز باید صرفه جویی صورت بگیرد، چرا که شرایط آبی شرایط مناسبی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه چند هفته ای است از سوی سیمای شهر اصفهان گزارشاتی پخش می‌شود که جای تامل دارد، گفت: برای نمونه گزارشی پخش شد که زنبورهای عسل به دلیل سم پاشی از بین رفتن این در حالی است که باید به صورت علمی به این موضوع پرداخت و این موضوع  مسئله ای است که چندین سال است شهرداری اصفهان درگیر آن بوده و کارهای خوبی هم صورت گرفته است. صدا و سیما از پخش گزارش های یک طرفه بپرهیزد.

وی با اشاره به فراید تایید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر تاکید کرد: در روزها و ساعات پایانی بررسی صلاحیت ها در هیات نظارت استان هستیم و همچنان به عنوان نماینده  کاندیداهایی که در معرض این بررسی قرار دارند از اعضای هیات عالی نظارت که مسئولیت سنگین و خطیری بر دوش دارند، انتظار دارم در روند بررسی، مراقب گزارشات کذب و غیر واقعی که سیاسی و تسویه حساب شخصی است و ترس از به خطر افتادن منافع مالی و اقتصادی گزارش دهنده ها در آن وجود دارد، بدون اسناد موثق و متقن و قابل اکتفا توجهی نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز