خبرگزاری کار ایران

سنجری تاکید کرد:

ضرورت همکاری دستگاه ها برای تسریع اجرای پروژه انتقال سوخت به افغانستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۶۳

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بر لزوم همکاری و همراهی تمامی دستگاه ها در جهت تسریع در اجرای پروژه انتقال سوخت از طریق لوله به افغانستان از مرز دوغارون تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری امروز در جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگان معاونت اقتصادی استانداری، شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی، نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق، مدیرعامل شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون، اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای آماده سازی برای اجرای پروژه انتقال سوخت از طریق لوله به افغانستان توسط سازمان همیاری در مرز دوغارون صورت گرفته است.

 وی به تاکید استاندار در سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا ضرورت دارد دستگاه های ذی ربط برای تسریع در عملیاتی کردن این طرح مهم همراهی و همکاری های لازم را با سازمان همیاری استان داشته باشند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به حادثه آتش سوزی درگمرک اسلام قلعه افغانستان، افزود: این حادثه تاسف بار و خطرات احتمالی تجمع کامیون های حمل سوخت ایرانی و افغانی، اهمیت اجرای پروژه خط لوله انتقال سوخت در مرز دوغارون را دوچندان کرده است.

وی ادامه داد: قطعا علاوه بر پیشگیری از مخاطراتی همچون حادثه اسلام قلعه، احداث این خط انتقال، می تواند نقش بسزایی درایجاد شفافیت در صادرات و جلوگیری از قاچاق سوخت و خروج ارز و منابع مالی از کشور و همچنین رونق مبادلات مرزی داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز