خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس خبر داد:

پلمپ 36 انبار ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس/ برخورد با انبارهای غیرمجاز ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۰۳

دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس از پلمپ 36 انبار ضایعاتی غیر مجاز خبر داد و گفت: برخورد با انبارهای غیرمجاز با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امید کاردانی در این ارتباط اظهار کرد: فعالیت این انبارهای غیرمجاز آسیب زیادی به شهر، زیرساخت‌ها، وجهه اجتماعی محلات و غیره وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تعداد زیادی از این انبارها در سطح شهر استقرار یافته و مشغول فعالیت هستند، افزود: یکی از دغدغه‌‎های اصلی دستگاه قضا، پلیس و مجموعه شهرداری، این است که انبارهای ضایعاتی غیرمجاز تعیین تکلیف شوند، زیرا متاسفانه اموال سرقتی قابل توجهی در این انبارها مشاهده می‌شود.

دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس با تقدیر از همکاری دستگاه قضایی و مجموعه انتظامی در این اقدام، ادامه داد: حدود 170 انبار ضایعاتی غیرمجاز در شهر بندرعباس شناسایی شده که برخورد قانونی با آنها در دستور کار قرار دارد و طی روزهای اخیر 36 مورد آن پلمپ شده است.

کاردانی با تاکید بر اینکه نظارت جدی پس از پلمپ انبارها اعمال می‌شود تا شاهد بازگشایی مجدد آنها نباشیم، بیان کرد: در سال گذشته نیز 25 انبار ضایعاتی غیرمجاز با پیگیری این کمیسیون و با حکم قضایی پلمپ شده است.

بر اساس این گزارش، معاون دادستان، رئیس و دو عضو شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و دبیر کمیسیون بند ۲۰ اعضای این کمیسیون هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز