خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

برنامه های هفته دفاع مقدس با اولویت تجلیل، تکریم و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۷۱

معاون استاندار زنجان، با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، تاکید کرد: تجلیل، تکریم، یادآوری و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت باید در اولویت برنامه ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خدا بخش مرادی نافچی، معاون امنیتی _سیاسی استاندار زنجان، بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت استان برای برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره 3535 شهید استان زنجان تاکید کرد و اظهار داشت: برای این کنگره، کمیته هایی تعیین شده است که بایستی هر کمیته به وظیفه خود بپردازد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان،  به هفته دفاع مقدس و دستورالعمل های ابلاغ شده برای این هفته اشاره کرد و گفت: برای دستگاه های اجرایی وظایفی تعیین شده است که لازم است براساس آن وظایف پیش بروند.

مرادینافچی، با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: تجلیل، تکریم، یادآوری و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت باید سرلوحه برنامه‌ها باشد.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان، برنامه های اجرا شده در این حوزه بایستی در سامانه نیز اعلام شود و سهل انگاری در این زمینه جایز نیست و بایستی دستگاه های مربوطه عملکرد خود را به ثبت برسانند.

وی بر ضرورت چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد و گفت: حضور اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تناسب نامگذاری در شورای نامگذاری استان لازم است.

مرادی نافچی،  با اشاره به تبلیغات محیطی توسط دستگاه های مربوطه در مناسبت های پرافتخار ایران اسلامی گفت: اداره کل آموزش و پرورش نیز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان تلاش کند.

معاون سیاسی _ امنیتی استاندار زنجان، در پایان بر ضرورت پیگیری بهره‌برداری از یادمان‌های شهدا در سه شهر سلطانیه، نیک پی و ارمغانخانه توسط فرمانداران مربوطه تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز