خبرگزاری کار ایران

کارشناس مرکز بهداشت تاکستان خبر داد:

پلمب 6 قلیان سرا در شهرستان تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۰۸

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت تاکستان گفت: 6 قلیان سرای فعال در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود کریمی با اعلام این خبر گفت: گشت مشترک برای شناسایی این قلیان سراها به منظور کنترل مصرف دخانیات و نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی کرونا با همکاری اداره نظارت براماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان تاکستان، اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان  همزمان با آغاز کار صنوف کم‌خطر در شهرستان تاکستان انجام شد.  

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان تاکستان با بیان اینکه در این بازدیدهای مشترک ۴۷ فقره ادوات قلیان جمع آوری و توقیف شد،تصریح کرد: پرونده صاحبان این قلیان سراها به مراجع قضایی ارسال شد.

وی ادامه داد: قلیان‌سراهایی که در سطح شهر به اخطارهای بهداشتی توجه نمی‌کنند و همچنان به باز بودن واحدهای صنفی خود اصرار داشته باشند، با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی و اتاق اصناف شهرستان شناسایی و پلمب خواهند شد و برابر مقررات با آن ها برخورد خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: با تسریع در شناسایی قلیان سراهای زیرزمینی شهرستان تاکستان می توان در جهت ایمن سازی جامعه در برابر مصرف دخانیات که تهدیدی علیه توسعه و سلامت است گام های مفیدی برداشت.

وی افزود: در این راستا بازدید مستمر و مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و اداره صنعت و معدن و تجارت از اماکن یاد شده در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز