خبرگزاری کار ایران

برگشت زدن چک‌ بازاریان استان چهارمحال و بحتیاری ممنوع

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۵۹۴

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانک‌ها براساس مصوبات ستاد ملی کرونا از برگشت چک‌ کسبه و بازاریان استان خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، اقبال عباسی صبح امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا قانون است و باید اجرا شود لذا بانک‌ها نیز باید براساس این مصوبات عمل و از برگشت چک‌ کسبه و بازاریان خودداری کنند، در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: در تعطیلات عید فطر سفر فارغ از رنگ‌بندی شهرستان‌ها ممنوع است و دستگاه‌های خدمات‌رسان ضروری با 50 درصد ظرفیت فعال و مابقی دستگا‌ه‌های اجرایی با یک‌سوم ظرفیت دورکاری فعال خواهند بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اماکن گردشگری، تفریحی و توریستی استان در ایام تعطیل عید فطر هیچ‌ گونه خدماتی ارائه نمی‌دهند اما فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و کمیته‌های انتخاباتی مستثنا از مصوبه ستاد کرونا هستند.

عباسی با تاکید بر تشدید نظارت‌های در تعطیلات عید فطر گفت: نیروی انتظامی با استفاده از گزارش‌های مردمی و سایر روش‌ها باید نظارت‌ها را تشدید و از برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها جلوگیری و بازرسی و نظارت توسط دستگاه‌های مربوطه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید شود.

وی تصریح کرد: 100 میلیون تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به تامین ماسک برای بسته‌های معیشتی طرح‌های مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه اختصاص می‌یابد و از خیران نیز درخواست می‌شود در تامین ماسک برای خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: آزمون‌های پایه‌های ششم، نهم و دوازدهم دانش‌آموزان به صورت حضوری برگزار و برخورد با دانش‌آموزان تحریک‌کننده برای اعتصاب به وسیله نمره انضباط و تاثیرگذاری در ثبت‌نام‌ سال‌های بعدی آن‌ها انجام و دانش‌آموزنماها نیز شناسایی و برخورد لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز