خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نمازعید فطر درفضای باز محدوده مسجد جامع همدان اقامه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۵۷۵

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: نماز عید سعید فطر در خیابان اکباتان، جنب مسجد جامع همدان در فضای باز اقامه خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در جلسه برگزاری نماز عید سعید فطر اظهار داشت: با هماهنگی با ستاد استانی مقابله با کرونا نماز عید فطر امسال در همدان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و با نظارت متولیان و به صورت محدود برگزار می‌شود و مسئولان بهداشت و ستاد کرونا نیز ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز عید خاطرنشان کرد: به لحاظ شرایط موجود و شیوع این ویروس منحوس، مردم ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، می‌توانند نماز عید فطر را در مساجد محلات خود و در هوای آزاد اقامه کنند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه طبق نظر ستاد ملی کرونا گروه‌های مذهبی بیشترین همکاری را با ستاد ملی کرونا داشته‌اند، مطرح کرد: مرکز امور رسیدگی به مساجد نیز بر روند رعایت مسائل بهداشتی در روند برگزاری نماز در محلات نظارت خواهد داشت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۶۹۷ ، بهار ۸۸۵، تویسرکان ۹۵۲، رزن ۶۹۴ ، درگزین ۲۵۹، فامنین ۲۹۶ و کبودراهنگ ۹۵۱ نفر است.

محمد طاهری افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۸۲ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۰۶ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۹۳۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

وی اظهار داشت: درحال حاضر ۲ شهرستان «بهار و اسدآباد» در وضعیت قرمز و دیگر شهرستان های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز