خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد:

توقیف خودروی تیبا با ۱۰۳ کیلو تریاک در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۴۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و توقیف خودروی تیبای وی خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۰۳ کیلوگرم تریاک از داخل خودروی متهم کشف شد.

به گزارش ایلنا از کاشان ، سرهنگ ستاد حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت:  با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ، فعالیت های مشکوکی را در حال انجام است، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد : ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی متوجه شدند متهم قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از شرق کشور تهیه و سپس به مرکز کشور منتقل کند و در اختیار خرده فروشان قرار دهد.

این مقام انتظامی افزود : تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر محور های مواصلاتی و منتهی به شهر کاشان را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند و در ادامه خودرو تیبای متهم در یکی از محورهای ورودی شهر کاشان مشاهده و بلافاصله تیم عملیات این پلیس دستور توقف خودرو را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در بازرسی از داخل خودرو مقدار ۱۰۳ کیلوگرم تریاک جاساز شده کشف و متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ بساطی در پایان اظهار داشت : در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز