خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

فعالیت سمن‌ها مورد نظارت و پایش قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۹۳

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر ضرورت نظارت و پایش مستمر فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود قاسم نژاد در جلسه شورای توسعه حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان ضمن قدردانی از فعالیت و اقداماتِ موثر تشکل‌های اجتماعی فعال؛ بر ضرورت بازرسی، نظارت و پایش مستمر سمن‌ها از سوی سازمان‌های صادرکننده مجوز تاکید کرد.

 وی ادامه داد: اگر بازدیدها و نظارت‌ها به طور مستمر انجام شود؛ موسسات در مسیر درست هدایت و در چارچوب اساسنامه، دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات اقدام خواهند کرد و زمینه انحراف سازمان‌های غیردولتی از اهداف و شیوه‌های اجرایی، فراهم نخواهد شد.
 
معاون استاندار گیلان بیان داشت: حضور مدیران ارشد استانی در مراسم ها و برنامه های تشکل‌های اجتماعی موجب دلگرمی سمن ها خواهد بود و پیشنهاد می شود مدیران در برنامه‌های زمانی مشخص، از تشکل‌های مردم نهادی که مرتبط به حوزه فعالیت آن دستگاه است، بازدید و گزارش آن را به استانداری منعکس کنند.
 
در این جلسه شورای توسعه حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان؛ با تاسیس سه سازمان مردم نهاد در سطح استانی پس از طی روند قانونی و با نظر مساعد اعضای جلسه و همچنین با تغییر سطح فعالیت یک سازمان مردم نهاد زیست محیطی از سطح شهرستان به استان موافقت شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز