خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان خبر داد:

دستور رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۷۱

مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان گفت: در جلسه ای که باحضور معاون قضایی دادستان کل کشور در این شهرک برگزار شد، دستور رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،وحید تعقیبی مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان گفت: در جلسه بررسی و رفع موانع تولید که با حضور آقایان عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور،  مرتضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی، درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد که در این شهرک برگزار شد، گفت: باتوجه به اهمیت رفع مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاویان،  دستور رسیدگی به درخواست واحدهای تولیدی که با مشکلاتی در زمینه فعالیت های خود روبرو هستند، صادر و صورت جلسه ای تهیه شد و مدیران ذیربط استان موظف به رسیدگی این مشکلات شدند.

در این جلسه همچنین سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به نقش اشتغال در کاهش معضلات اجتماعی گفت: امروز دشمن دلش برای ما نسوخته که مشکلات ما را حل کند و حتی نمی‌خواهد مشکلات حل شود.

و افزود: شما کارگران و صنعتگران در این جا و سایر واحد‌های تولیدی و صنعتی کشور مدافع حرم و نظام هستید و امروز در حوزه تولید نیز به مانند مدافعان سلامت به مدافعان تولید و صنعت نیاز داریم.

معاون قضایی دادستان کل کشور در ادامه از نزدیک مشکلات شرکت‌های زغال‌های صنعتی، شیشه فلوت، خوشنام، پتروشیمی و پترونصرکاویان فریمان را بررسی و دستورات لازم برای حل مشکلات آن‌ها داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز