خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:

جمع آوری ۱۱۷ میلیارد ریال صدقه در استان طی سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۵۸

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به وجود بیش از ۲۵۳ هزار صندوق صدقات در استان، گفت: در سال گذشته ۱۱۷ میلیارد ریال صدقه جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به اینکه ۲۵۳ هزار و ۸۵۰ صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع شده است، افزود: در سال گذشته ۱۱۷ میلیارد ریال صدقه از این صندوق‌ها جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه صدقه اهدایی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود، افزود: از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

اهرابی با اشاره به محل‌های هزینه کرد صدقه، گفت: صدقات دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تأکید بر اینکه شرایط مواجهه با بیماری منحوس کرونا و آسیب‌های ناشی از آن، عاملی برای کاهش مراحم و مساعدت‌های هم استانی‌ها نشده است، بیان کرد: مردم خیر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته و مشارکت کرده‌اند.

اهرابی با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* با سهولت صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز