خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان خبر داد:

افتتاح دومین کتابخانه ویژه«مادر و کودک» گیلان در صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۴۹

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به افتتاح کتابخانه پروفسور «مریم میرزاخانی» صومعه سرا، گفت: این دومین کتابخانه ویژه «مادر و کودک» در گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، پریسا کرمی اظهار کرد: در ادامه رویکرد ایجاد فضاهای ویژه مطالعه برای مادران و کودکان در گیلان، دومین کتابخانه عمومی شهر صومعه سرا ویژه مادر و کودک افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این کتابخانه عمومی که به عنوان دومین کتابخانه ویژه مادر و کودک استان گیلان شناخته می‌شود، افزود: همچنین این کتابخانه سومین کتابخانه مدرسه استان گیلان نیز خواهد بود که با همکاری دو مجموعه نوسازی و تجهیز مدارس و کتابخانه های عمومی استان گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

کرمی با بیان اینکه این مرکز فرهنگی در فضایی به مساحت ۱۲۰ متر مربع از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان طی سال گذشته در اختیار اداره کل کتابخانه‌ها قرار گرفت، ادامه داد: این مرکز پس از انجام مراحل تجهیز امکانات ویژه، استاندارد سازی و اختصاص کتاب و منابع آموزشی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: کتابخانه عمومی پروفسور «مریم میرزاخانی» شهر صومعه سرا ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه و با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فرماندار شهرستان صومعه سرا و جمعی از مسئولان این شهرستان بدون انجام تشریفات مرسوم افتتاح می‌شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان اضافه کرد: ارائه خدمات ویژه به مادران و کودکان عضو این کتابخانه شامل برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی و برنامه‌های فرهنگی نظیر قصه گویی، خوانش متون کهن، برنامه‌های آموزشی دینی و قرآنی، فرزند پروری، شعرخوانی، بازی‌های فکری و آموزش خواندن کتاب از اهداف مهم ایجاد این کتابخانه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز