خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا گیلان خبر داد:

آغاز فعالیت برخی مشاغل در شهرهای نارنجی و زرد گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۴۵

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به تغییر رنگ بندی کرونایی و کاهش محدودیت ها، گفت: مشاغل گروه های یک، دو و سه در شهرهای نارنجی و زرد می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود قاسم نژاد با اشاره به کاهش محدودیت‌های کرونایی با تغییر رنگ بندی شهرها، اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های در بخش مشاغل تابع رنگ بندی کرونایی و با توجه به تغییر رنگ بندی ها این محدودیت‌ها کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ شهرستان گیلان در وضعیت نارنجی و تنها املش در وضعیت زرد قرار دارد، افزود: مشاغل و ادارات باید چگونگی فعالیت خود را بر اساس این رنگ بندی پیش بینی و اجرایی کنند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان ادامه داد: بر همین اساس از امروز فعالیت مشاغل گروه‌های یک و دو در شهرستان‌های نارنجی استان گیلان بلا مانع است.

وی با بیان اینکه در شهرستان املش با توجه به رنگ بندی کرونایی سه گروه مشاغل یک، دو و سه می‌توانند فعالیت داشته باشند، گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی این اصناف باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسم نژاد اضافه کرد: این اصناف به مدت دو هفته فعالیت می‌کنند و در صورت تخلف با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز