خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آبیک خبر داد:

تایید صلاحیت 87 درصد کاندیداها در آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۹۰

فرماندار شهرستان آبیک گفت: صلاحیت 87 درصد کاندیدای انتخابات شورای شهری و روستایی در شهرستان تایید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شهرام احمدپور با اشاره به این نکته که بررسی اعتراض به نتایج احراز صلاحیت کاندیدا تا 24 اردیبهشت ماه انجام می شود، بیان کرد: داوطلبانی که صلاحیت شان مورد تایید هیئت اجرایی و نظارت شهرستان قرار نگرفته 12 اردیبهشت ماه اعتراض خود را ثبت کرده اند که نتیجه آن 24 اردیبهشت ماه توسط هیئت عالی استان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به افزایش میزان مشارکت کاندیدای زن در این دوره از انتخابات، عنوان کرد: در شهرستان آبیک 44 نفر از بانوان به منظور حضور در انتخابات ثبت نام کردند که این میزان مشارکت نسبت به  سالهای گذشته افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

فرماندار شهرستان آبیک با تاکید به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان برگزای انتخابات خاطرنشان کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی 15 درصد به شعب اخذ رای گیری در سطح شهرستان اضافه شده که با این احتساب 87 صندوق برای برگزاری انتخابات در آبیک پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: 90 داوطلب در شهر آبیک، 192 داوطلب در بشاریات و 215 نفر در بخش مرکزی از جمله ثبت نام کنندگان این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستایی در شهرستان آبیک هستند که تاکنون  از این بین صلاحیت 87 درصد آنها تایید شده است.

احمدپور گفت: بیش از 490 نفر به منظور حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهری و روستایی ثبت نام کرده اند که از این بین 44 نفر زن و 453 نفر مرد هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز