خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان قزویناعلام کرد:

۱۰ خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۸۶

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین ۱۰ خرداد ماه سالجاری است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین رقابتی بین خبرنگاران استان در رسانه های مکتوب، نمایندگی های خبرگزاری ها و نشریات سراسری توسط ادار کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود:  در این جشنواره  رویداد معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و شورای اطلاع رسانی استان ، اداره کل را همراهی می کنند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار در قالب های سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و تحلیل، کلیپ و ویدئوهای خبری ۱۰ خرداد ماه است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

اسماعیلی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پس از ارزیابی آثار توسط هیات انتخاب و داوری، برگزیدگان بخش های مختلف در تاریخ ۱۹ خرداد ماه معرفی و تجلیل خواهند شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین تاکید کرد: کلیه متقاضیان می‌توانند در هر یک از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر ارسال کنند و بر این اساس کلیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان خبری و طراحان گرافیک رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند

وی بیان کرد:  برای ارسال آثار  می‌بایست به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس  ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثار خود اقدام نموده و یا می‌توانند به صورت چاپ شده به دبیرخانه تحویل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: آثار ارسالی باید از تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱ لغایت ۱۴۰۰/۱/۳۱ در رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های دارای مجوز منتشرشده باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز