خبرگزاری کار ایران

سینماهای مشهد بازگشایی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۶۳

عاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با استناد به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه‌های یک و دو در شهرهای قرمز، سینماهای مشهد از امروز بازگشایی می‌شوند.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد روشندل معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص بازگشایی سالن‌های سینمایی شهر مشهد، گفت: با استناد به تصمیم  ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام بازگشایی مشاغل گروه‌های یک و دو در مقابل افزایش نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت تردد استان به استان در آستانه عید فطر، سالن‌های سینما از امروز بازگشایی می‌شوند.

او افزود: در گذشته فعالیت سینما‌ها و سالن‌های تئاتر در گروه مشاغل گروه سه و چهار قرار داشت، تا این‌که با پیگیری معاونت حوزه سینمایی و اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن‌های سینما و تئاتر به مشاغل گروه دو منتقل شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بر این مبنا و بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر در شرایط کنونی منعی ندارد و از امروز می‌توانند بازگشایی داشته باشند، اما شیوه‌نامه‌های بهداشتی آن‌ها تشدید می‌شود و باید این موضوع را رعایت کنند.

روشندل بیان کرد: ممکن است برخی از سینما‌ها از امروز اکران داشته باشند و برخی دیگر با توجه به وضعیت کنونی رغبت و انگیزه‌ای برای بازگشایی نداشته باشند که این موضوع تحت اختیار مدیران آن سینما‌ها خواهد بود که سینما را بازگشایی کنند یا نه. برای نمونه روز گذشته پردیس سینمایی هویزه پیگیر بازگشایی بود و ممکن است سینما‌های دیگری نیز از امروز بازگشایی و اکران داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز