خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از300کیلو تریاک در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۴۱

فرمانده انتظامی استان از کشف347کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدرشهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از بارانداز مواد مخدر در سطح شهرستان  و تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابجایی آن مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه دردستور کار قرار دادند.

 وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دربازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان347کیلو موادمخدر از نوع تریاک و یک قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در این رابطه  یک متهم دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: تلاش مأموران برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه پلیس با قاطعیت نسبت به برخورد و مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه اقدام می کند، اظهار کرد: برای مبارزه با پدیده اعتیاد نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردم با پلیس است و از شهروندان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز