خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار با مردم محله کوی ملت بندرعباس مطرح شد؛

برای کمک به بازگشایی معابر و احداث خانه‌های جدید آمادگی داریم/ مردم با استفاده از ظرفیت تسهیلات بانکی در نوسازی خانه‌های خود مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۲۹

استاندار هرمزگان گفت: طی روزهای آینده در جلسه‌ای با حضور معتمدین محله کوی ملت بندرعباس و مدیران مربوطه، جمع بندی از کارهایی که باید در این محله صورت گیرد، انجام شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، فرماندار بندرعباس و تعدادی از مدیران کل، از محله کوی ملت بندرعباس بازدید و با مردم و معتمدین این محله دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
استاندار هرمزگان در این بازدید، عنوان کرد: محله کوی ملت به عنوان یکی از بزرگترین محلات شهر بندرعباس، دارای 30 هزار نفر جمعیت و سابقه ای طولانی در این شهر است.
 
وی با اشاره به طرح مسائل و مشکلات این محله توسط مردم و معتمدین، افزود: حرف های مردم بسیار سنجیده و دقیق و متناسب با نیازها بود.
 
همتی تصریح کرد: طی روزهای آینده در جلسه‌ای با حضور معتمدین محله و مدیران مربوطه، جمع بندی از کارهایی که باید در این محله صورت گیرد، خواهیم داشت و آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.
 
استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه برای نوسازی محله، آمادگی داریم به بازگشایی معابر و احداث خانه‌های جدید با پرداخت تسهیلات کمک کنیم، اظهار داشت: دولت برای نوسازی محلات دارای بافت فرسوده، تسهیلات بانکی ارزان قیمت در نظر گرفته است و از مردم این محلات انتظار داریم، در نوسازی خانه‌های خود مشارکت و همکاری داشته باشند تا چهره محله تغییر و تحول پیدا کند.
 
وی گفت: ساخت دو مدرسه در این محله نیز به سرعت آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم کارهایی انجام دهیم که موجب رفاه بیشتر مردم محله کوی ملت شود و خواسته‌های مردم را محقق کنیم.
 
استاندار هرمزگان در بازدید از محله کوی ملت بندرعباس از مدارس شهید حسین‌پور و شهید علی اکبر انتظاری بازدید کرد و دستور داد کار ساخت و نوسازی این دو مدرسه در سریع ترین زمان ممکن با معماری بومی شروع شود.
 
استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در محله کوی ملت، دستورات لازم را برای ساماندهی این مرکز تا حصول نتیجه صادر کرد.

احمد مرادی نیز با قدردانی از تلاش های استاندار هرمزگان و  اقدامات انجام شده در راستای رفع نیازهای مردم گفت: مردم این محله با تقسیم کار مشکلات را پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه حرف و وعده استاندار برای رفع مشکلات مردم حجت است، تاکید کرد: خصوصیت بارز استاندار هرمزگان، وقت و فرصت‌هایی است که برای احداث بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی گذاشته و به صورت شبانه روزی این بیمارستان در حال فعالیت است که اگر این بیمارستان به اتمام رسد دیگر نیازی نیست که کار دیگری انجام دهند و این اقدام مصداقی برای ضمانت اجرایی وعده هایش می باشد.

ساماندهی خانه عالم، احداث بازارچه، استخدام جوانان محلات محروم در  صنایع، واگذاری زمین پایگاه بسیج خواهران، احداث زمین ورزشی و احداث فرهنگسرا از جمله درخواست های مردم محله کوی ملت بندرعباس در دیدار با استاندار هرمزگان بود.
 
در این بازدید یکی از دختر بچه های این محله با نقاشی به استقبال استاندار و همراهان آمد، معتمدین محله نیز به بیان درخواستها و نیازهای محلات پرداختند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز