خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات مشترکان شرکت برق استان:

کشاورزان قزوینی ملزم به قطع برق چاه آب در ساعت اوج مصرف هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۹۴۹

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: مشترکان کشاورزی در مدت زمان اوج مصرف ملزم به قطع برق چاه های آب خود به مدت ۴ ساعت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدمحمد قافله‌باشی با اعلام این خبر گفت: مشترکان کشاورزی استان سال گذشته و در مدت زمان پیک بار (اوج مصرف) ملزم به قطع برق چاه های آب خود به مدت ۲ ساعت بودند که در سال جاری با توجه به کاهش تولید انرژی در کشور، این میزان به ۴ ساعت افزایش یافته است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق قزوین افزود: امسال و با توجه به سهمیه ۲۰۰ مگاواتی در نظر گرفته شده از سوی وزارت نیرو برای استان قزوین در حوزه صرفه جویی برق، سازمان صمت و جهاد کشاورزی موظف شدند واحدهای غیرفعال خود را به این شرکت اعلام کنند تا از مصرف برق غیرمجاز آنها جلوگیری شود.

قافله باشی عنوان کرد: براساس تصمیم گیری‌های به عمل آمده، قرار شد تا در صورت نیاز و مواقع بحرانی، شرکت آب و فاضلاب استان دیزل ژنراتورهای خود را با ظرفیت ۱۳ مگاوات وارد مدار کنند و در عین حال نیز به بیمارستان‌ها، ادارات و مراکز خریدی که دارای دیزل ژنراتور هستند اعلام شده تا نسبت به آماده سازی و تامین سوخت مورد نیاز تا سه ماه آینده اقدامات لازم را به عمل آورند. 

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های لازم برای برای کاهش میزان مصرف برق به صنایع و واحدهای تولیدی استان ابلاغ شده، تاکید کرد: رونوشتی از ابلاغ‌های صادر شده به دادستانی، فرمانداری‌ها و مدیریت بحران استان نیز ارسال شده تا مشترکان ضمن اطلاع از برنامه خاموشی واحدهای خود، در صورت رعایت نکردن موارد یاد شده تصمیمات لازم برای متخلفان در این زمینه گرفته شود. 

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با بیان اینکه اصناف نیز باید در طول روز از روشن کردن لامپ‌های پرمصرف و اضافی خود به طور جدی خودداری کنند، اظهار کرد: برای کنترل در این زمینه، ضمن اطلاع رسانی به آنان از طریق مجامع صنفی، تیم‌های بازرسی این شرکت در این حوزه ورود جدی خواهند داشت.

قافله باشی اضافه کرد: همچنین به جایگاه‌های سوخت سی ان جی سطح استان ابلاغ شده است تا در مدت زمان پیک مصرف (۱۲ تا ۱۷) موظف به قطع برق خود تا ۲ ساعت خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه دستگاه‌های رمزارز (ماینرها) نیز سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۹۰۱۴۴ از سوی این شرکت اعلام شده تا افرادی که موفق به کشف این دستگاه‌ها شوند، پاداشی برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز