خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد مطرح کرد؛

از دستگیری ۵ متهم سرقت های خیابانی تا کشف ۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۹۲۰

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری های سناباد و احمد آباد برای به نتیجه رساندن ۳ پرونده در اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی در این خصوص گفت: مرحله دیگری از طرح مقابله با سرقت های خیابانی در دستور کار کلانتری سناباد و احمد آباد مشهد قرار گرفت. 

وی افزود: تیم تجسس کلانتری سناباد در اجرای مرحله اول این طرح و در پی گیری پرونده سرقت های سریالی وسایل داخل خودرو با توجه به سرنخ هایی که در دست داشتند وارد عمل شده و عاملان این سرقت ها را در بلوار شهید صادقی به طور نامحسوس  تحت نظر قرار دادند. 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران انتظامی پس از دقایقی، زمانی که موتورسیکلت پلاک مخدوش متهمان در خیابانی فرعی متوقف و یکی از متهمان قصد تخریب در یک خودروی سواری سفید رنگ داشت برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان با سرعت زیاد از صحنه متواری شدند اما پس از مسافت کوتاهی، راننده موتورسیکلت که دچار ترس شده بود کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و موتور سیکلت واژگون شد.

وی گفت:در این لحظه یکی از متهمان با شیء تیز و برنده در مقابل ماموران تجسس کلانتری سناباد مقاومت نشان می داد اما پلیس او و همدستانش را دستگیر کرد.

سرهنگ صارمی ساداتی با اشاره به این مطلب که با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری وسایل سرقتی کشف شده افزود: تحقیقات از ۳متهم سرقت های سریالی وسایل خودروهای سواری ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: تیم تجسس کلانتری  سناباد در دومین مرجله اجرای این طرح ضربتی و با پی گیری یک پرونده سرقت به سرنخ هایی از وجود دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک انبار واقع در حاشیه شهر مشهد دست یافتند. 

وی ادامه داد: پلیس با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را بازرسی و ۳۴دستگاه استخراج ارز دیجیتال نصب شده کشف  و.تحقیقات در این باره ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی مشهد همچنین گفت:تیم گشت پیشگیری کلانتری احمد آباد مشهد نیز در اجرای این طرح ضربتی، پی گیری پرونده گوشی قاپی های تیزدستانه را در دستور کار خود قرار داده و به سرنخ هایی دست یافتنند که منجر به چهره زنی متهمان شد. 

وی افزود: ماموران کلانتری احمد آباد در این طرح با گشت های نامحسوس ۲مظنون موتورسوار را تحت نظر قرار دادند و پس از  دقایقی این ۲متهم قصد سرقت گوشی تلفن همراه شهروندی داشتند که ماموران انتظامی  وارد عمل شدند. 

سرهنگ صارمی گفت: ۲متهم با سرعت زیاد متواری شدند و پلیس در تعقیب و گریز با شلیک تیر هوایی ۲متهم را دستگیر کرد. 

وی بیان داشت:با دستگیری ۲متهم ۲۲و۲۳ساله ۳شاکی پرونده با حضور در کلانتری احمد آباد،آنان را مورد شناسایی قرار دادند و تحقیقات درباره این پرونده و.کشف دیگر سرقت های احتمالی متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز