خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای قزوین خبر داد:

ممنوعیت سفر از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه فارغ از رنگ بندی کرونایی/ مشاغل گروه یک و دو در استان قزوین مجاز به فعالیت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۸۶۹

جانشین ستاد کرونای قزوین گفت: از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر دوز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوعیت سفر در تمام نقاط کشور و فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی اجرایی شود.

منوچهر حبیبی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین با اشاره به آخرین مصوبات ستاد کرونا گفت: از سوی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی ابلاغ شده است که به استناد مصوبه کمیته ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر دوز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوعیت سفر در تمام نقاط کشور اجرایی شود.

جانشین ستاد کرونای قزوین ادامه داد: ممنوعیت سفرها در ایام ذکر شده در تمام مناطق کشور و فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی می‌باشد‌.

وی ابراز کرد: از رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها نیز توقع می‌رود که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم را درباره محدودیت‌های کرونایی به مردم عزیز داشته باشند‌.

این مسئول درباره وضعیت شهرستان‌های استان قزوین عنوان کرد: چهار شهرستان استان شامل آبیک، البرز، بوئین زهرا و تاکستان در وضعیت نارنجی، شهرستان آوج در وضعیت زرد و مرکز استان کماکان قرمز می‌باشد.

وی ادامه داد: مشاغل گروه یک و دو امکان فعالیت دارند و از هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کسب‌وکارهای این گروه آزاد هستند؛ البته ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح همچنان برقرار است.

حبیبی اضافه کرد: برخی مشاغل گروه دو از جمله فروش انواع خودرو، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز فروش لوازم خانگی، لوازم التحریر، آژانس مسکت، فروش کیف و کفش، پاساژها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی و مراکز شماره گذاری اتومبیل هستند.

وی در پایان با اشاره به زمان برگزاری کنکور گفت: کنکور سراسری در روزهای ۹ تا ۱۲ تیر ماه و کنکور ارشد در تاریخ ۶ تا ۸ مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز