خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخاب شورا‌های استان قزوین:

نتایج درخواست داوطلبان احراز صلاحیت نشده تا ۲۱ اردیبهشت اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۷۹۹

شورای عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های استان قزوین از اعلام نتایج درخواست داوطلبان احراز صلاحیت نشده تا ۲۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله عباسپور با اعلام این خبر گفت: ۹۶۴ داوطلب برای حضور در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها در استان ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۸۷ درصد آن‌ها در هیات‌های اجرایی انتخابات تایید شده است.

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخاب شورا‌ها افزود: نتایج داوطلبان رد شده‌ها به شورای عالی نظارت استان قزوین ارجاع و تایید شده‌ها به خودشان ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده ۹ تا ۱۲ اردیبهشت فرصت داشتند در هیات نظارت استان اعتراض خود را ثبت کنند تا پرونده آن‌ها بررسی شود.

عباسپور گفت: حدود ۲۰۵ پرونده تشکیل شده که صلاحیت ۱۳۱ مورد در هیات‌های اجرایی استان و ۷۴ مورد در هیات نظارت شهرستان‌ها رد شده است.

وی افزود: تخلفات قوه قضاییه، سوء استفاده از موقعیت‌های شغلی و مالی، عدم رعایت موازین قانون اساسی و موازین شرعی و اخلاقی از جمله عوامل رد صلاحیت داوطلبان است.

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخاب شورا‌ها در پایان گفت: نتیجه نهایی هیات عالی  نظارت استان ۲۱ اردیبهشت ماه اعلام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز