خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

مسیر و آسفالت آلتین‌کش_سیردان در طارم سفلی شهرستان قزوین اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۶۶۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از اجرای طرح تکمیل اصلاح مسیر، زیرسازی و آسفالت راه روستایی آلتین‌کش_سیردان در بخش طارم‌سفلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: اصلاح مسیر و آسفالت آلتین‌کش-سیردان در طارم سفلی در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: طول این محور ۱۷ کیلومتر است که هشت کیلومتر آن در سال‌های گذشته انجام شده و عملیات اجرایی برای ۹کیلومتر باقی مانده در سال جاری آغاز شده است.

وی مبلغ کل اعتبار این طرح را در قرارداد منعقد شده ۱۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار مصوب سال جاری برای این طرح ۳۶میلیارد ریال است که منابع آن از محل مصوبات دفتر مقام معظم رهبری تامین می‌شود.

حق‌لطفی با بیان اینکه امسال طرح در فاز نخست در چهار کیلومتر انجام می‌شود، ادامه داد: تاکنون حدود ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد، تامین اعتبار شده و در صورت تحقق باقی اعتبارات مورد نیاز، این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، اتصال روستای آلتین‌کش و روستا‌های شمال غرب این بخش از طریق این محور را از مهم‌ترین مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تردد در این مسیر از طریق مسیر گیلان-لوشان- سیردان به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز