خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری کاشان خبر داد:

برخورد با متخلفان دریافت زکات فطره/ استقرار۱۵۰ پایگاه اخذ زکات فطره در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۶۵۷

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از استقرار ۱۵۰ پایگاه در سال جاری در سطح شهر و روستاهای اطراف کاشان برای جمع آوری زکات فطره خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی با اشاره به مصوبات شورای زکات شهرستان کاشان اظهار داشت: بر طبق مصوبات این شورا جهت هماهنگی و جلوگیری از سواستفاده افراد سودجو، اخذ زکات فطره صرفا باید توسط مراکزی که دارای مجوز از دبیرخانه شورای زکات هستند، انجام شود.

وی با بیان اینکه مراکز و موسسات و مساجد و بقاع متبرکه که قصد جمع آوری زکات فطره چه با استقرار صندوق و چه با اعلام شماره حساب در فضای مجازی را دارند باید از دبیرخانه شورای زکات شهرستان کاشات مجوز بگیرند، ابراز داشت: سال گذشته ۱۰ موسسه و شخص حقیقی که بدون اخذ مجوز به جمع آوری زکات فطره مشغول بودند به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از استقرار ۱۵۰ پایگاه در سال جاری در سطح شهر و روستاهای اطراف کاشان برای جمع آوری زکات فطره خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه ها در اماکن و معابر مختلف سطح شهر کاشان با صندوق های متحدالشکل و هم چنین لوگوی زکات بر روی صندوق، زکات فطره شهروندان کاشانی را جمع آوری می کنند.

وی افزود: رئیس شورای زکات شهرستان کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و علی اکبر مرتضایی فرماندارویژه شهرستان کاشان قائم مقام این شورا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز