خبرگزاری کار ایران

۷۰۰ نفر از دانشجویان بالینی علوم پزشکی هرمزگان واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۶۳۱

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به پیشرو بودن دانشگاه در واکسیناسیون دانشجویان بالینی گفت: تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان بالینی علوم پزشکی هرمزگان واکسینه شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی حسنی آزاد اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ابتدای پاندمی کووید ۱۹ همراه و همگام با کادر رسمی و به عنوان مدافعان سلامت در حال خدمت رسانی به آحاد مردم هستند.

وی افزود: از زمان ابلاغ سند ملی واکسیناسیون، پیگیری های لازم جهت واکسینه شدن هرچه سریعتر دانشجویان بالینی انجام شد که در نهایت از اسفندماه ۹۹ آغاز و تاکنون در ۴ فاز واکسیناسیون انجام شده است.

حسنی آزاد با اشاره به نگاه مثبت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به مسائل و دغدغه‌های دانشجویان، اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بین دانشگاه های سراسر کشور به عنوان یکی دانشگاه‌های پیشرو در زمینه اجرای طرح واکسیناسیون دانشجویان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون دانشجویان شامل دانشجویان غیر تعطیل بالینی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، کارورزان تمام رشته‌ها و کارآموزان پزشکی است.

معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به همراهی و نظارت شورای صنفی دانشجویان و جمعی از دانشجویان این دانشگاه در واکسیناسیون این گروه هدف گفت: شورای صنفی دانشجویان پس از پایان واکسیناسیون این گروه از دانشجویان، پیگیر هماهنگی های لازم جهت تزریق واکسن به دانشجویان غیر بالینی در اولویت های بعدی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز