خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

فرمانداران بر روند بارگزاری مستندات ارزیابی عملکرد در سامانه نظارت داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۶۲۸

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان بر لزوم نظارت دقیق فرمانداران بر روند بارگزاری مستندات ارزیابی عملکرد در سامانه، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در جلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم استان هرمزگان که با موضوع ارزیابی عملکرد فرمانداری ها برگزار شد، اظهار داشت: برای کسب رتبه عالی استان هرمزگان، تک تک موانع و مشکلات بررسی و آسیب شناسی انجام شده و جلسه تخصصی با مدیران ستادی برگزار شده است.

شیبانی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد فرمانداری ها در سال گذشته مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گرفته است تا در ثبت اطلاعات و مستندات ارزیابی عملکرد توسط فرمانداری ها، نقاط ضعف برطرف شود و شاهد کسب رتبه عالی در کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان فرمانداری ها با کارشناسان ستاد، نسبت به بارگزاری صحیح مستندات ارتباط مؤثر داشته باشند.
 
رئیس کارگروه توسعه مدیریت عنوان کرد: فرمانداران حتما زمانی را در طول روز برای رصد عملکرد ها تنظیم کنند و نگاه تخصصی به عملکرد بارگزاری شده، داشته باشند.
 
وی با اشاره به مهلت بارگزاری در سامانه از 7 تا 23 اردیبهشت، افزود: بارگزاری عملکرد هرچه سریعتر و پیش از پایان مهلت انجام شود.
 
وی با تشکر از تلاش فرمانداران و کارشناسان حاضر در جلسه، عنوان کرد: تک تک موانع با حضور مدیر کل بازرسی استانداری، آسیب شناسی شده و باید با دقت کافی فرمانداری ها مستندات خود را بارگزاری کنند و در صورت هر گونه مشکل می توانند با کارشناسان و مدیران ستادی مطرح و آن را رفع کنند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندای هرمزگان همچنین تاکید کرد: ادارات در شهرستان ها  باید اهتمام ویژه‌ای برای مناسب‌سازی محیط‌های اداری در راستای ارائه خدمات به شهروندان و جامعه معلولان داشته باشند.
 
جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم و ارتقای سلامت اداری استان هرمزگان با موضوع ارزیابی عملکرد فرمانداری ها به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری هرمزگان و با حضور مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان برگزار شد و فرمانداران سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند.
 
در این جلسه گزارش وضعیت ثبت اطلاعات و مستندات ارزیابی عملکرد توسط فرمانداری ها ارائه و به تبادل نظر و رفع ابهامات مربوط به شاخص های ارزیابی پرداخته شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز