خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

در ایام انتخابات باید از فعالیت‌های رسانه‌ای بهره‌ گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۵۹۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در ایام انتخابات باید از فعالیت‌های رسانه‌ای به درستی بهره‌ گرفته شود و همچنین رصد و مدیریت مستمر در فعالیت‌های این حوزه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز اکرمی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، افزود: رسانه‌های استان مرکزی به عنوان یک ظرفیت مهم فرهنگی، باید مدیریت افکار عمومی در انتخابات پیش رو را ساماندهی کنند.

وی ادامه داد: هدف اصلی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید افزایش مشارکت اقشار مختلف در انتخابات پیش رو باشد و در این راستا باید با تدوین برنامه های ویژه ای تلاش مضاعفی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: حوزه اطلاع رسانی این استان قابلیت‌های متعددی در فضاسازی مباحث انتخاباتی دارد و می‌تواند ضمن گرمتر کردن تنور انتخابات در گزینش اصلح نقش محوری داشته باشد.

اکرمی تصریح کرد: همچنین می‌طلبد که شبکه‌های اطلاعاتی فضای مجازی در شهر روستاها ساماندهی شوند و تمامی هدف‌ها به سمت افزایش مشارکت مردم در این آزمون سیاسی باشد.

وی بیان داشت: دانشجویان موتور محرک انتخابات هستند و گروه‌های مرجع دانشجویی باید فعال شوند و مطالبات بدنه جامعه و شهروندان را در غالب میزگردها بررسی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تأکید کرد: بی‌تفاوتی مردم به انتخابات زنگ خطر جدی است که باید با انگیزش عقلایی از آن جلوگیری شود و در این راستا مشارکت هدفمند در انتخابات با مؤلفه‌های امنیت ملی، مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمنان و تقویت امید در جامعه نقش مؤثری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز