خبرگزاری کار ایران

در شب قدر صورت گرفت؛

دستگیری ۱۶ نفر در پارتی مختلط / درخواست اشد مجازات برای هنجارشکنان از سوی دادستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۵۲۷

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار گفت: ۱۶ نفر در پارتی مختلط باغ ویلایی اطراف گلمکان از توابع شهرستان گلبهار خراسان رضوی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، ۱۶ زن و مرد در مشهد در شب شهادت حضرت علی(ع) پارتی شبانه برگزار کردند که بازداشت شدند و دادستان گلبهار خواستار اشد مجازات آنها شد.

خلیل الله برزنونی دادستان عمومی و انقلاب گلبهار گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برگزاری مراسم‌ پارتی در یکی از باغ ویلاهای منطقه گلمکان مشهد، در شب شهادت امام اول شیعیان، با دستور قضایی و با حضور چند اکیپ‌ مامور انتظامی و نیروهای بسیج ۱۶ زن و مرد در حال پایکوبی و رقص دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف مقادیری مشروبات الکی نیز از این محل اضافه کرد: متهمان با توجه به هنجارشکنی و نادیده گرفتن حرمت شب گرانقدر شهادت امام علی (ع) بازداشت و محل باغ ویلا نیز مهر و موم شد.

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار گفت: اشد مجازات در انتظار متهمان خواهد بود و دادستانی به عنوان مدعی العموم با هرگونه هنجارشکنی به خصوص با حرمت شکنان در ایام شهادت حضرت علی (ع) با شدت برخورد خواهد کرد.

برزنونی ادامه داد: این افراد حتی شاید این نوع افعال مجرمانه را در پوششی به ظاهر متعارف و قانونی مانند برگزاری جشن تولد انجام دهند و عده ای را فریب داده و در مجلس پارتی مختلط دور هم جمع کنند و با فراهم ساختن اسباب لهو و لعب، دیگران را نیز در ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرب خمر و استعمال مواد مخدر مشارکت دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز