خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین مطرح کرد؛

دعوت از فعالان قرآنی استان قزوین برای بازدید از نمایشگاه مجازی قرآن/ بن‌های خرید بین فعالان قرآنی توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۴۹۶

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با شعار «قرآن؛ کتـاب رشـد و رویـش » به‌صورت تمام‌وقت تا 20 اردیبهشت فعالیت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: تسهیلاتی ویژه برای فعالان قرآنی در‌ قالب بن های خرید در نظر گرفته شده و ‌همچنین به صورت ویژه در بخش فروشگاهی، خانه کتاب خدمات ویژه ای ارائه می دهد و ارسال مرسولات به صورت رایگان بر عهده شرکت ملی پست است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین افزود: بیش از ۵۰۰ ناشر آثار و منابع دینی،‌ قرآنی و دفاع مقدس در بخش فروشگاهی و ۵۰۰ مؤسسه و مرکز قرآنی و دینی در بخش محتوایی نمایشگاه مشارکت دارند و با توجه به اینکه نمایشگاه به صورت مجازی برگزار می شود دسترسی مردم در اقصی نقاط شهری و روستایی به راحتی امکانپدیر است.

اسماعیلی بیان کرد: در نمایشگاه امسال کتاب‌های مرجع قرآنی و دینی چاپ شده از سال ۱۳۹۲ تا کنون موجود است و همچنین کتاب‌های ناشران با ۲۰درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: بر اساس هماهنگی با شرکت همراه اول، تعرفه اینترنتی بازدید و خرید از نمایشگاه  رایگان می باشد و در این رویداد، بیش از ۱۰۰۰ موسسه و مرکز قرآن و نیز ناشران فعال در این حوزه، حضور دارند و بیش از ۳۰ نشست تخصصی در بخش داخلی و بین‌الملل برگزار می شود.

اسماعیلی  ابراز داشت: نمایشگاه مجازی قرآن کریم برخلاف نمایشگاه سالهای گذشته قرآن که در ساعات محدودی برپا بود، ۲۴ ساعته است و علاوه بر این، فرصتی است که تمام هموطنان از اقصی نقاط کشور  از امکانات فروشگاهی و نمایشگاهی آن استفاده کنند. همچنین به حدود ۱۶ هزار فعال قرآنی بن خرید و تسهیلات اختصاص داده شده است و بخش فروشگاهی فقط در ایام برگزاری نمایشگاه فعال است، اما بخش خدمات محتوایی پس از برگزاری نمایشگاه، همچنان خدمتگزار علاقه‌مندان خواهد بود.

وی گفت: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با شعار «قرآن؛ کتـاب رشـد و رویـش » به‌صورت تمام‌وقت (24 ساعته) فعالیت و ارائه خدمت خواهد داشت و در بخش خدمات فروشگاهی، آثار مکتوب منتشرشده، متعلق به هشت سال گذشته(ابتدای 1392 تـا انتهـای 1399) در سـه حـوزه قرآن، دین و دفاع مقدس توسط ناشران عرضه و به فروش خواهد رسید.

اسماعیلی عنوان کرد: فرآیند توزیع بن‌های خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم ویژه فعالان قرآنی کشور بین ۱۶ هزار و ۵۰۰ فعال قرآنی آغاز شده و فعالان قرآنی مشمول دریافت بن نمایشگاه مجازی قرآن می شوند و حافظان کل قرآن، قاریان ممتاز، مدیران مؤسسات قرآنی، مربیان قرآنی، هنرمندان آثار قرآنی، نویسندگان و مؤلفان آثار قرآنی مشمولان بن خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم هستند.

وی بیان کرد: مبالغ بن خرید از ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان است و مشمولان دریافت بن خرید از طریق ارسال پیامک نسبت به میزان بن تخصیصی خود مطلع می‌شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد قزوین در پایان اظهار کرد: مشمولان بن خرید از نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم می‌توانند پس از دریافت پیامک، با مراجعه به بخش فروشگاهی سامانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم و ثبت کدملی خود، نسبت به خرید اقدام کنند و اطلاعات مشمولان بن خرید از نمایشگاه با همکاری مراجع ذیربط قرآنی از جمله شورای عالی قرآن (قاریان)، اتحادیه موسسات قرآنی (مدیران مؤسسات)، سازمان دارالقرآن الکریم و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (حافظان و مربیان) تهیه شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز