خبرگزاری کار ایران

فعالیت مرکز تعویض پلاک همدان از سرگرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۴۸۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اعلام کرد: با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در این استان فعالیت مرکز تعویض پلاک این استان از امروز پنجشنبه دوباره آغاز می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ علی فکری بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و افراد مشکوک به ویروس کرونا، مرکز تعویض پلاک استان همدان از ۱۹ فروردین سالجاری به منظوری پیشگیری از شیوع این ویروس تعطیل شده بود.

وی اضافه کرد: اما با توجه به بازگشت وضعیت کرونا در استان همدان به رنگ نارنجی، فعالیت این مرکز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجدد از سر گرفته می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: بخش تعویض پلاک روزانه به ۸۰۰ تا یک هزار نفر خدمات ارائه می دهد همچنین همین تعداد متقاضی روزانه برای دریافت گواهینامه به پلیس راهور مراجعه می کنند.

سرهنگ فکری اضافه کرد: با توجه به بازگشایی مرکز شماره گذاری پس از حدود سه هفته تعطیلی، به طور حتم شمار زیادی از شهروندان برای تعویض پلاک و دریافت گواهینامه مراجعه می کنند که برای تسریع در پاسخگویی به مراجعان، نوبت کاری این مراکز افزایش می یابد.

وی گفت:  آزمون کتبی و عملی آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه نیز در شرایط قرمز کرونایی برگزار نمی شد که با توجه به بازگشت به وضعیت نارنجی این آزمون و کلاس ها نیز دایر می شود.

به گفته مهرداد نادری فر سخنگوی ستاد کرونا استان همدان وضعیت هشت شهرستان استان همدان نارنجی و شهرستان های بهار و اسدآباد قرمز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز