خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

187 میلیارد ریال اعتبار صنعتی برای استان قزوین جذب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۴۶۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌‎های صنعتی قزوین گفت: در سال جاری از طریق سه سرمایه گذار صنعتی 187 میلیارد ریال سرمایه برای استان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان گفت: درحال حاضر ۷۷ سرمایه گذار برای فعالیت در نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده  و 255 هکتار زمین برای این کار آماده سازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌‎های صنعتی قزوین ادامه داد: در سال جاری ۲ سرمایه گذار در ناحیه صنعتی طارم سفلی و یک سرمایه گذار در ناحیه صنعتی اسفرورین جذب شده و از این طریق حدود 187 میلیارد ریال  سرمایه برای استان فراهم شده است.

وی ابراز کرد: پیش بینی می‌شود این طرح‌های سرمایه گذاری 50 اشتغال مستقیم ایجاد کنند، در سال گذشته نیز ۱۹ سرمایه گذار برای ایجاد واحدهای تولیدی در نواحی صنعتی استان با شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین قرارداد منعقد کردند که مجموع سرمایه گذاری مربوط به آن‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

این مسئول عنوان کرد: برای جذب سرمایه گذار صنعتی در استان مشوق‌های مختلفی در نظر گرفته شده که معافیت مالیاتی چند ساله و واگذاری زمین ارزان قیمت اقساطی ازجمله آن‌ها هستند.

خانپور گفت: جذب سرمایه گذار صنعتی رونق اقتصاد و اشتغال روستاها و شهرهای کوچک را به همراه داشته و موجب توسعه آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز