خبرگزاری کار ایران

به منظور کمک به نیازمندان صورت گرفت؛

توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی اهدایی مدیران کاروان های حج و زیارت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۴۵۸

رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین از توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی اهدایی مدیران کاروان های حج و زیارت قزوین میان نیازمندان در شب های قدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس دمیرچی با اعلام این خبر گفت: شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلات اقتصادی بسیاری برای افراد کم درآمد جامعه شد که همدردی و کمک به این افراد یک ضرورت دینی و اخلاقی محسوب می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین افزود: با تاکید رهبری مبنی بر ساماندهی و بسیج کمک های مردمی برای دستگیری از نیازمندان خوشبختانه با اجرای طرح کمک مومنانه گروه‌های زیادی در کمک به نیازمندان مشارکت کردند و اقدامات ارزمندی در این خصوص صورت گرفت.

دمیرچی تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات نیازمندان و محرومان یک رسالت دینی و اخلاقی است و در این راستا جمعی از کارگزاران و مدیران کاروان ها نیز به این حرکت خداپسندانه پیوستند.

وی اظهار کرد: به همت جمعی از کارگزاران ‌و مدیران کاروان های حج و زیارت استان و خیرین ۱۲۰ بسته معیشتی جمع آوری و در لیالی قدر میان نیازمندان توزیع شد.

دمیرچی افزود: این کمک ها در قالب ۱۷ قلم ارزاق عمومی جمع آوری و میان نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین تصریح کرد: با اجرای رزمایش مواسات، مردم نوع دوست ایران و استان قزوین که درتمام بحران ها به یاری آسیب دیدگان شتافته اند در این ایام نیز  جلوه های زیبا و فراموش نشدنی از ایثار را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز