خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست:

۲۸ متخلف شکار و صید در استان قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۹۴

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: ۲۸ متخلف شکار و صید در استان از ابتدای امسال شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  مهدی طاهری با اعلام این خبر گفت: در فرودین ماه امسال ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان  در حین گشت و کنترل و اجرای قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست،  ضمن جلوگیری و پیشگیری از تخلفات زیست محیطی،  موفق به دستگیری ۲۸ متهم و تشکیل ۲۳ فقره پرونده تخلفات زیست محیطی شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: از این پرونده‌ها ۱۳ مورد مربوط به تخلفات شکار و صید و ۱۰ پرونده مربوط به آلودگی‌های محیط زیست بوده است.

طاهری بیان کرد: از متهمان حوزه شکار و صید، سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، چهار قبضه سلاح شکاری مجاز و بیش از ۸۳ مورد از ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: به دنبال این دستگیری‌ها بیش از ۲۶ عدد از انواع پستانداران و پرندگان که بعضی از گونه‌های جانوران حمایت شده بودند کشف و پرونده متهمان و متخلفان به مراجع قضایی ارسال شد.

طاهری اشاره کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در انجام ماموریت‌های گشت و کنترل و پیشگیری از تخلفات ضمن دستگیری چهار نفر قبل از اقدام به شکار و صید، یک مورد تخلف تصرف اراضی ملی را در مناطق تحت مدیریت این اداره کل مشاهده و برای رفع تصرف آن اقدام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز