خبرگزاری کار ایران

توسط اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه؛

«پویش کرونا را جدی بگیریم» در اردبیل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۳۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری «پویش کرونا را جدی بگیریم» با مشارکت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالله بحرالعلومی از برگزاری برگزاری «پویش کرونا را جدی بگیریم» در اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در طول هفته های اخیر، وضعیت اکثر استان‌های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، قرمز بود و استان اردبیل نیز در وضعیت قرمز قرار داشت رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه آن مهم ترین امر در راستای مقابله با این بیماری بوده و هست.

وی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و همچنین تشویق مردم استان اردبیل به رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، به همت شورای اسلاع رسانی و روابط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، پویش کرونا را جدی بگیریم توسط اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در استان اجراء گردید.

دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این پویش در بستر فضای مجازی و با ارسال پیام های تصویری و بارگذاری آن در شبکه های اجتماعی، عملیاتی شد.

عدالت عزت پور مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این خصوص گفت: پویش کرونا را جدی بگیریم با مشارکت و استقبال خوب اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان روبرو گردید.

وی افزود: در این پویش، پیام‌های افراد صاحب نامی همچون اتابک نادری، حسن ساجدی، ودود مؤذن زاده، میردولت موسوی، کریم عظیمی ججین، اسد نیکفال، محمد فردین، محمود مهدوی، عسگر شاهی، محمدباقر تمدن، رضا کاظمی، سعید بحرالعلومی، یعسوب محسنی، وحید ضیایی، حجت مجرد، سیروس همتی، قادر ایمانزاده، غلام پیرایرانی، سید حسن مرتضوی، حجت الاسلام میرعباس زاده، عارف نامور، عبدالله بحرالعلومی و دیگر اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان، تأثیرات مثبتی را در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بهمراه داشت. 

دبیر اجرایی این پویش اذعان کرد: باتوجه به رعایت پروتکل ها از سوی مردم استان اردبیل، میزان وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در استان که توسط معاونت بهداشتی وزارت بهداشت کشور ارائه می شود، در رتبه بالایی قرار گرفت.

وی میزان میانگین کشوری رعایت پروتکل های بهداشتی را 62 درصد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در استان اردبیل این میزان به بیش از 66 درصد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز