خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

کرونا شرایط سختی را برای تدریس معلمان در فضای مجازی ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۱۳

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: کرونا شرایط سختی را برای تدریس معلمان در فضای مجازی ایجاد کرد، اما این قشر با بردباری و مسئولیت‌پذیری همه سختی‌ها را با جان و دل خریدند و ذره‌ای در وظایف خود کوتاهی نکردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام حسین‌آبادی در مراسم تجلیل از مدیران نمونه آموزش و پرورش استان مرکزی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزارشد، افزود: معلمان در دوران کرونا برای یادگیری دروس مختلف دانش‌آموزان تلاش مضاعفی و ویژه ای داشته و اجازه نداده‌اند که شیوع این ویروس خللی در جریان دانایی و تعلیم و تعلم نسل آتی کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: معلمان همواره در سال های پیش از کرونا همه تلاش خود را برای تربیت انسان‌های شایسته و توانمند به کار می‌گرفتند اما در دوران کرونا این تلاش مضاعف است و با عشق و تعهد رسالت آموزگاری را انجام می‌دهند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان اینکه معلمی شغل انبیاء الهی است و این قشر باید قدر جایگاه خود را بدانند و همواره در مسیر آگاهی دادن تلاش کنند، اظهار داشت: هفته معلم فرصت خوبی برای تقدیر از تلاش‌ و مجاهدت‌های انسان‌هایی است که در مسیر آگاهی‌بخشی به جامعه و تربیت نسل آینده قدم برمی‌دارند.

در  این مراسم، به نمایندگی از 3 مدیر نمونه استان مرکزی با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد. همچنین در ادامه این مراسم کلیپی از سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و استاندار مرکزی به مناسبت هفته معلم پخش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز