خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردستان خبر داد:

ایجاد ۵۰۰ مورد اشتغال جدید‌ در اردستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۱۸۳

فرماندار اردستان گفت: تاکنون ۴۰۰ نفر از تسهیلات اشتغال بنیاد برکت در اردستان استفاده کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بیش از ۵۰۰ مورد اشتغال جدید‌ ایجاد شود.

به گزارش ایلنا از اردستان، حمیدرضا تاملی اظهار کرد: در یک سال گذشته حدود یک هزار نفر اشتغال جدید توسط بنگاه‌های اقتصادی به تامین اجتماعی معرفی شده‌اند و این خارج از آماری است که دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد، بنیاد شهید و بهزیستی به آن‌ها تسهیلات واگذار می‌کند.

وی افزود: تاکنون ۴۰۰ نفر از تسهیلات اشتغال بنیاد برکت استفاده کرده‌اند و امسال با توجه به پیشرفت‌هایی که از واحدهای تولیدی شاهد هستیم پیش بینی می شود تا پایان سال بیش از ۵۰۰ مورد اشتغال جدید در شهرستان اردستان نیاز خواهد بود.

تاملی تصریح کرد: شرایط زندگی زنان سرپرست خانوار به گونه‌ای است که باید در حوزه‌های تامین معیشت و حوزه اقتصادی نقش مرد خانواده را به صورت کامل ایفا کنند.

رئیس اداره بهزیستی اردستان نیز در دیدار با فرماندار با بیان اینکه از ۱۶ زن کارگر سرپرست خانوار در اردستان تجلیل به عمل آمد گفت: ۳۰۴ زن سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی این شهرستان هستند.

محمدعلی مطلب‌زاده افزود: ۶۰ درصد افراد تحت پوشش بالای ۶۰ سال سن دارند و ۱۰۴ نفر ۳۵ تا ۶۰ ساله هستند.

وی تاکید کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات در زمینه ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد، آموزش های خانواده، مهارت زندگی و فرزند پروری نیز به این افراد داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز