خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به برگزاری امتحانات حضوری صورت گرفت ؛

تجمع دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم در مقابل ساختمان مرکزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۱۵۲

گروهی از دانش اموزان پایه های نهم و دوازدهم استان زنجان در مقابل ساختمان مرکزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعتراض تجمعی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امروز گروهی از دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم استان زنجان، در مقابل ساختمان مرکزی اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به نحوه برگزاری آزمون های حضوری پایه نهم و دوازدهم اعتراض تجمعی کردند.

حسن مظفری، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان پیش تر با اشاره به اینکه در امتحانات پایه نهم 14 هزار 300 نفرشرکت خواهند کرد، گفته بود: امتحانات این دانش آموزان در 433 مدرسه با سئوال هماهنگ استان براساس مصوبه977 شورای عالی آموزش و پرورش و به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از تاریخ 27 اردیبهشت ماه تا 17 خرداد ماه امسال ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد .

مظفری ، همچنین تاکید کرده بود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با شرکت 8700  نفر در 96 حوزه امتحانی با میانگین 90  نفر براساس مصوبه977 شورای عالی آموزش و پرورش به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از تاریخ 27 اردیبهشت ماه تا 24 خرداد ماه امسال ساعت 8 صبح برگزار می شود.

بنا به این گزارش تا به این لحظه هیچ مسئولی در استان زنجان در این زمینه اعلام نظر نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز