خبرگزاری کار ایران

مقدم سلیمی خبر داد:

دریافت واکسن کرونا برای نیروهای تغسیل و پاکبانان شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۸۳۶

رئیس کارگروه پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری قزوین گفت: تاکنون ۱۶۸ پاکبان سازمان مدیریت پسماند و ۳۰ نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در سازمان آرامستان واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، وحید مقدم سلیمی با اشاره به شایعه تزریق سهمیه واکسن پاکبانان قزوین به برخی از مدیران شهری گفت:تاکنون ۱۶۸ پاکبان سازمان مدیریت پسماند و ۳۰ نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در سازمان آرامستان در اولویت اول در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

رئیس کارگروه پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری قزوین افزود: این در حالی است که ۶۰ نفر از کارمندان در معرض خطر سازمان آرامستان و ۳۵۹ نفر از پاکبانان و هیچ‌یک از آتش‌نشانان شهرداری هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند.

مقدم سلیمی اضافه کرد: سهمیه اختصاص‌ یافته با نظارت دقیق اینجانب طبق اولویت‌بندی براساس وضعیت سلامتی، سابقه بیماری، سن و میزان قرار داشتن در معرض آلودگی و خطر، به پاکبانان زحمتکش و عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات تزریق شده است و واکسیناسیون بقیه افراد این گروه هدف به زودی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین با اشاره به موجود بودن فهرست دقیق اسامی پاکبانان و نیرو‌های تغسیل و تدفین اموات که توسط مرکز بهداشت واکسن دریافت کرده‌اند، به عنوان نماینده شهرداری اطمینان خاطر داد که هیچ‌ یک از مدیران شهرداری قزوین در این طرح واکسینه نشده‌اند و معتقدم دروغ پردازان در این خصوص اعتماد مردم را نشانه رفته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز