خبرگزاری کار ایران

در هفته ملی شوراها صورت می گیرد؛

بهره برداری از طرح های شاخص مدیریت شهری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۸۰۷

سخنگوی شهرداری قزوین از بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شاخص مدیریت شهری با محوریت توسعه فضای سبز در هفته ملی شوراها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین علیجانی با اعلام این خبر گفت: پروژه های شاخص مدیریت شهری با محوریت توسعه فضای سبز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته با حضور مدیران استانی و شهری با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی به مناسبت هفته ملی شوراها به بهره برداری خواهد رسید.

مدیراداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین یادآورشد: این پروژه ها در هر ۳ منطقه شهرداری و منطقه نمونه گردشگری باراجین کلنگ زنی و به بهره برداری خواهد رسید.

علیجانی بهره برداری از بوستان ناحیه منفصل شهری ناصرآباد، افتتاح پارک محلی شهید انصاری، بهره برداری از پروژه سنگ فرش بازار سنتی قزوین، پروژه ساماندهی و احداث مجموعه ورزشی زیر پل امام رضا(ع) را از پروژه های منطقه یک شهرداری قزوین برشمرد.

سخنگوی شهرداری قزوین افزود: افتتاح پاتوق محله فردوسی شمالی و کلنگ زنی بوستان ولایت در منطقه ۲ شهرداری‌ و بهره‌برداری از بوستان های طلیعه و پارک محلی صنایع دستی در منطقه ۳، کلنگ زنی پروژه تکیه تعزیه قزوین و احداث فاز دوم زمین ورزشی منطقه نمونه گردشگری باراجین، از اقدامات شهرداری قزوین در این مناطق در هفته ملی شوراها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز