خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

کسب رتبه دوم کشوری تیم واکنش سریع هلال احمر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۸۰۴

تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین موفق به کسب رتبه دوم در سطح کشور شد.

حکمت اله هاشمی روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم بازدید میدانی سازمان امداد و نجات جهت بروز نگهداشتن تیم های واکنش سریع مراکز استان ها به ویژه تیم های عملیاتی اقدام به طراحی برنامه خود ارزیابی "با بهره گیری از فرم نگار الکترونیکی" استان ها اقدام نموده تا از آخرین وضعیت این تیم ها از لحاظ نیروی انسانی، منابع تجهیزات و لجستیک اطلاعات آماری و عملکرد را جمع آوری کرده تا بتواند نسبت به سال های آتی جهت ارتقا سطح کمی و کیفی آن برنامه های لازم و موثر در جهت تقویت، توان افزایی و آموزش ها را انجام دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوینی در ادامه گفت: طبق این ارزیابی تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین با کسب امتیاز ۵۹ از ۷۰ در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت.

هاشمی افزود: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین با کسب امتیاز ۷ از ۱۲ جز پنج استان اول در سطح کشور از نظر انجام عملیات های ویژه است که این نشان دهنده سطح آمادگی و علمی بالای نجاتگران فعال در این تیم است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اقدامات خوب و علمی انجام شده و کار تیمی و پویایی مجموعه شاهد ارتقا و استمرار عملکرد مثبت در تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین خواهیم بود و بمنظور آمادگی و سرعت عمل در پاسخگوئی به حوادث این تیم همواره باید در حال تمرین و بروزرسانی اطلاعات خود باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز