خبرگزاری کار ایران

۱۸ نقطه پرحادثه در جاده‌های ایلام اصلاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۷۶۴

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۱۸ نقطه پرخطر از جاده‌های استان در سالجاری به منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا رضایی با بیان اینکه امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال جاری این نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود افزود: در سال جاری علاوه بر اقدامات نگهداری راه‌های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه‌ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این اداره کل است.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور نگهداری پل‌ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه ۴۰۰ دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از ۵۰ دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

رضایی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۷۳ کیلومتر از راه‌های استان روکش آسفالت و لایه حفاظتی شد افزود: از این میزان روکش آسفالت، ۵۲ کیلومتر مربوط به راه‌های روستایی ایلام است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: همچنین در سال گذشته بیش از ۴۵۰ کیلومتر لکه گیری و چاله پرکنی در استان انجام شد و ۳۴۰ هزار تن آسفالت جهت انجام این عملیات مصرف شده است.

به گفته رضایی،  سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خط کشی شده است.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز