خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه سحرگاهی تلویزیون؛

سجاده در حرم مطهر امام رضا (ع) روی آنتن رفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۶۷۷

برنامه سحرگاهی سجاده، در صحن انقلاب حرم مطهر حضرت امام رضا(علیه السلام) اجرا و توسط مدیریت رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی ضبط و در اختیار شبکه پنج سیما قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، برنامه تلویزیونی سجاده که هر ساله در سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه پنجم سیما پخش می شود، دو سالی است که از حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) تهیه و تولید می شود و امسال هم محل ضبط این برنامه همین مکان مقدس است.

برنامه  سجاده که زمان پخش آن حدود ۹۰ دقیقه است، از ساعت ۴ صبح با اجرای آقای شرافت به روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود و بخش های مختلفی دارد که مناجات با خدا محور آن است.

با استقرار خادمان رسانه ای حرم مطهر رضوی در محل شبکه جهانی امام رضا(علیه السلام) واقع در صحن انقلاب حرم امام هشتم، تمام کارهای تولید و ضبط برنامه خلوتگاه عارفان و بسیاری دیگر از برنامه های سحرگاهی و شبانگاهی و ساعات افطار، توسط تیم رسانه ای مستقر در مدیریت رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی انجام می شود.

به گفته سیدمحمدرضا موسوی کیا مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، حدود ۵۰ نفر بعنوان پرسنل شبکه جهانی امام رضا(علیه السلام) و تحت عنوان خادمان رسانه ای، مشغول پوشش و ضبط برنامه های مختلف ماه رمضان از حرم مطهر رضوی برای ارائه به شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی هستند تا این برنامه ها با کیفیت مناسب در قاب تلویزیون منازل عاشقان مناجات با خدا و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز