خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

انتخابات در شهر قزوین به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۶۲۴

معاون امنیتی سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: انتخابات شورای شهر در مرکز استان قزوین به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: فرآیند انتخابات شوراها فقط در مرکز استان به صورت تمام الکترونیک است که با این کار سرعت اعلام نتیجه رای گیری بالا خواهد رفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود: از مسئول کمیته فناوری اطلاعات استان انتظار داریم برای تامین زیرساخت الکترونیکی برنامه ریزی و برای بخش ها جلسه تشکیل دهد و اشکالات شعب برطرف شود.

حبیبی بیان کرد: نتیجه بررسی صلاحیتها توسط هیئت نظارت در۲۲ اردیبهشت به استان ابلاغ خواهد شد و یک‌ مرحله هم در کمیته مرکزی برای اعتراض وجود دارد که افراد می توانند آن را دنبال کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در ادامه ضمن تشکر از همراهی رسانه های گروهی افزود: رسانه های گروهی استان در امید آفرینی و دعوت به مشارکت از آنها خواست با عزم جدی برای راه اندازی توپخانه رسانه ای علیه دشمنان اقدام کنند.

وی افزود: شمارش معکوس انتخابات در کشور و استان آغاز شده و ۴۵ روز به این رویداد سرنوشت ساز باقی مانده که تامین مقدمات و تمهیدات آن بسیار سنگین است و باید سرعت کارها بیشتر شود.

حبیبی تصریح کرد: همه برنامه ها باید وارد فاز اجرایی شود و ازمسئولان کمیته های ستاد انتخابات انتظار داریم مهمترین اولویت آنها فقط انتخابات باشد و بستر کار مهیا شود تا زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز