خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

بهتر است مراسم احیا را در منزل خود برپا کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۶۱۶

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب‌های قدر تأکید کرد و گفت: بهتر است مراسم احیا را در منزل خود برپا کنیم.

به گزارش ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین، جلال رحمانی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب‌های قدر تأکید کرد و گفت: بهتر است مراسم احیا را در منزل خود برپا کنیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: بهتر است با توجه به شرایط نامناسب همه‌گیری کروناویروس، امسال در شب‌های قدر تا حد امکان مراسم جمعی احیا برگزار نشود و در آن‌ها شرکت نکنیم.

وی با اشاره به اینکه لازم است از طریق فضای مجازی، رادیو و تلویزیون، مراسم احیا را در منزل خود برپا کنیم گفت: لازم است درصورت حضور در مراسم احیا، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کنیم.

این مسئول خواستار این شد که در مراسم احیا با تجمع زیاد افراد و در فضای بسته، شرکت نکنیم و افزود: درصورت شرکت در مراسم شب‌های قدر باید مراسم‌هایی که در فضای باز، با جمعیت محدود و به‌مدت کوتاه برگزار می‌شود، شرکت کنیم.

رحمانی با تأکید به اینکه باید در زمان حضور در مراسم احیا به هیج وجه ماسک را برنداریم و فاصله با دیگران را حفظ کنیم، گفت: لازم است تا حد امکان از خوردن و آشامیدن در حین حضور در مراسم احیا بپرهیزیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز