خبرگزاری کار ایران

در راستای کنترل بیماری کرونا در مبادی ورودی دریایی صورت گرفت؛

توقیف شناور هندی در آبهای محدوده جاسک

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۶۰۷

فرماندار جاسک در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا از توقیف یک شناور با سرنشینان اتباع هندی با تست مثبت بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد رادمهر افزود: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی ستاد کرونا بر کنترل مبادی ورودی خشکی، آبی و هوایی در جاسک با تدابیر اندیشه شده بشدت مرزها کنترل می شود.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا جاسک عنوان کرد: این شناور با 19 سرنشین اتباع هندی در محدوده آبهای جاسک در تردد بود که توسط نیروهای دریابانی توقیف شود که بلافاصله توسط اکیپ بهداشت و درمان تست کرونا و غربالگری از آنها گرفته شد که تست دو نفر از این سرنشینان مثبت و همگی در شناور قرنطینه می باشند.

رادمهر بیان کرد: پنهانکاری در خصوص بیماری کرونا جرم تلقی می شود و بعنوان تهدید علیه جامعه است در صورتی که اداره ای در این خصوص کوتاهی کند به دستگاه قضایی معرفی شود.

وی تصریح کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی صنوف یکی از عوامل مهم انتقال ویروس کرونا به شمار می رود.

فرماندار جاسک با اشاره به اینکه اعضای ستاد کرونا، باید بررسی های میدانی مشترک را تشدید کنند، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید، دورهمی های خانوادگی نیز ممنوع می باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام افرادی که از شهرستان های دیگر به دلیل مسائل شغلی به ویژه نیروی نظامی وارد شهرستان می شوند حتما نسبت به انجام تست کرونا اقدام و قرنطینه مورد نظر را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز