خبرگزاری کار ایران

همزمان با اختتامیه‌ی سی و دومین جشنواره‌ی امتنان انجام شد؛

تجلیل از فعالان خدماتی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان زنجان/ شرکت ایران ترانسفو، مسئولیت پذیر در پیشگیری از کرونا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۵۶۳

به مناسبت روز جهانی کارگر همزمان با برگزاری آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره امتنان زنجان کارگران و مدیران حوزه های خدماتی ، نمونه استان زنجان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا یوسفی ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان،  در مراسم روز جهانی کارگر که همزمان با آیین اختتامیه‌ی سی و دومین جشنواره‌ی امتنان در زنجان برگزار شد با اشاره به همت و حمایت واحدهای تولید لوازم بهداشتی و سلامتی استان، اعم از مواد ضدعفونی و ماسک و دیگر اقلام مورد نیاز، اظهار داشت: با ارائه‌ی اقلام بهداشتی به واحدهای تولیدی استان، شرایط کار و پیشگیری از ابتلا به کرونا در آن‌ها تسهیل شده و نبض تولید از کار نیفتاد.

 یوسفی، همراهی کادر درمان استان و اقدامات پیشگیرانه‌ی خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی و صنعتی را با جامعه‌ی کار و کارگر استان مهم ارزیابی کرد و گفت: تک تک افراد جامعه و کارگاه‌های تولیدی باید برای قدرشناسی و همکاری با کادر درمان استان و خانه‌های بهداشت کارگری با جان و دل بکوشیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان،  با بیان اینکه نیروی کار به عنوان نیروی مولد عرصه‌ی تولید باید مورد احترام و حمایت باشد، افزود: همه‌ی روز و هفته‌های ما روز کار و کارگر است و کارگران به عنوان نیروهای ارزشمند عرصه‌ی تلاش و تولید، چرخ تولید و پیشرفت کشور را می‌چرخانند و جا دارد در هر مجموعه و شرایطی ارج ببینند و تقدیر شوند.

وی، همچنین مدیران را به عنوان افسران آگاه و اثرگذار در بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور برشمرد و گفت: با ترسیم چشم‌انداز درست و افق‌های روشن توسط این افسران، باید به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنیم و از قافله‌ی جهانی عقب نمانیم.

کارگران آرامستان‌ها را فراموش نمی‌کنیم

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه  خاطر نشان کرد: امسال از کارگران آرامستان‌ها هم تجلیل شد.

وی، با بیان اینکه این کارگران فداکار با اینکه در معرض خطرات جدی هستند، کار تدفین و خاکسپاری اموات را به خوبی انجام می‌دهند و جا دارد از زحمات آن‌ها قدردانی شود.

یوسفی افزود: ما هرگز خدمات و زحمات این عزیزان را فراموش نکرده و از آن‌ها تجلیل می‌کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خالص‌سازان، شرکتی منظم و حامی کارگر است، افزود: در طی این مدت و در شرایط دشوار ناشی از مصائب کرونا، شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان به هیچ عنوان دست به تعدیل نیرو نزده و با همه‌ی مشکلات و محدویت‌ها، پشتیبانی بی‌منتی از کارگرانش کرده و امنیت شغلی، رفاه و آرامش آنها را حفظ کرده است.

یوسفی، شرکت ایران ترانسفو را یکی از شرکت‌های بسیار مهم و موثر استان برشمرد و گفت: ایران ترانسفو به همراه شرکت‌های اقماری خود از افتخارات صنعتی کشور به شمار می‌رود، محصولات این شرکت به کشورهای اروپایی صادر می‌شود و دوشادوش برندهای معتبر جهانی کار می‌کند.

این مقام مسئول در زنجان  تصریح کرد: به همت مدیران ایران ترانسفو و با تلاش کارگران سخت کوش آن، این شرکت نه تنها در شرایط تحریم زمین گیر نشد، از قضا پیشرفت‌های خوبی هم تا به امروز داشته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: شرکت صبا مرغ نوآوران با تکمیل زنجیره تولید خود یکی از واحدهای موفق استان در حوزه کشاورزی است که با تکمیل زنجیره‌ی تولید، مشاغل پایداری را ایجاد کرده‌اند.

یوسفی گفت: شرکت سیمان زنجان از خانواده‌ی بزرگ تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هست که توجه ویژه‌ای به مسئولیت‌های اجتماعی خود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان را یکی از شرکت‌های برتر و بسیار خوب استان دانست.

محمدرضا یوسفی، یادآورشد: شرکت خالص‌سازان از همان آغاز دوستدار کارگر بوده و رمز موفقیت خود را در حمایت از کارگران به عنوان سرمایه‌ی اصلی کارخانه می‌داند.

شرکت ایران ترانسفو، مسئولیت پذیر در پیشگیری از کرونا

در این مراسم از شرکت ایران ترانسفو به عنوان کارفرمای مسئولیت پذیر در پیشگیری از کرونا تجلیل شد.

شرکت صبا مرغ نوآوران واحد نمونه کشاورزی

همچنین در ادامه این مراسم از شرکت صبا مرغ نوآوران به عنوان واحد نمونه‌ی کشاورزی تجلیل شد.

 شرکت سیمان زنجان، کارفرمای نمونه‌ی حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی

شرکت سیمان زنجان، به عنوان کارفرمای نمونه‌ی حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی مورد تجلیل قرار گرفت.

گروه تحقیق و توسعه شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان

در سی و دومین جشنواره‌ی امتنان، از گروه «تحقیق و توسعه» شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان نیز با مدیریت جواد مقدم به عنوان گروه کار نمونه استان تجلیل شد.

خالص‌سازان واحد نمونه صنعتی

همچنین شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان به عنوان واحد نمونه‌ی صنعتی نیز در این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت.

در پایان این مراسم نیز از مهران نصیری بعنوان  کارگر نمونه  شرکت ایران ترانسفو به عنوان کارگر نمونه‌ی استان در روز جهانی کارگر برگزیده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز