خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

کاهش 94 درصدی شمار کارگران دارای حقوق معوق در مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۴۹۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شمار کارگران دارای حقوق معوق در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 94 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدتقی آبایی هزاوه به مناسبت هفته کار و کارگر، افزود: شمار کارگران دارای حقوق معوق استان از 4 هزارو 764 نفر در فروردین‌ ماه سال 99 به 342 نفر در فروردین ماه 1400 رسیده است.

وی ادامه داد: در این مدت شمار ماه‌های دارای حقوق معوق نیز از 113 ماه در فروردین ماه سال 99 به 47 ماه در فروردین ماه 1400 رسیده که این موضوع نیز با کاهش 58 درصدی همراه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: همچنین در این بازه زمانی تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق نیز با کاهش 67 درصدی همراه بوده و از 30 واحد در فروردین سال گذشته به 10 واحد در فروردین سال جاری رسیده است.

آبایی هزاوه تصریح کرد: از مجموع 10 واحد تولیدی دارای حقوق معوق استان مرکزی، 5 واحد در شهرستان اراک، 3 واحد در شهرستان ساوه، یک واحد در شهرستان خمین و یک واحد در شهرستان زرندیه است. همچنین در حال حاضر کارگران 8 شهرستان آشتیان، تفرش، خنداب، دلیجان، شازند، فراهان، کمیجان و محلات، هیچ حقوق معوقی ندارند.

تلاش‌های زیادی از سوی مسئولان برای کاهش حقوق معوق کارگران این استان در شرایط سخت اقتصادی صورت گرفته و امید است در آینده نزدیک هیچ کارگری حقوق معوق نداشته باشد و مشکلات واحدهای تولیدی رفع شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز